Sprinkle of Glitter

Sziasztok!

Mint tudjátok imádok körmöt festeni, így a második bejegyzésem erről fog szólni. Különösen a glitteres/csillámos fedőlakkokért vagyok oda! Abszolút kedvencek! 

Sparkle in So Cal ✨

Régen benne voltam a GLNP (Girls Love Nail Polish) nevű kis csoportba, azóta megújultunk Mani-acs néven és új tagokkal folytatjuk, azt amit elkezdtük. A heti kisorsolt témánk a Csillámok voltak, aminek személy szerint nagyon örültem!

 Sparkle in So Cal 💫

Használt lakkok:
  • Rimmel 60 seconds: Alaska
  • Essence: Hey Nude! 163
  • Essence: Million Dollar Baby, 23
A lakkokról annyit, hogy rengeteget használom őket, külön-külön, de együtt még sohasem kentem fel. Bevallom először féltem is, mivel csak csillogós a csillogóssal. Nem lesz túl sok? :)

1 réteg Alaska-val kezdtem, ezt adta meg az alapot, következő volt a Hey Nude! sand lakk, tele ezüst csillámmal és végül az utolsó a Million Dollar baby! hatalmas glitterei következtek!

Lássuk az eredményt!



 Mit szóltok? :)

Petra



Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 megjegyzés: