Filmajánló #1

Sziasztok!

Rengeteg filmet nézek és ezért úgy gondoltam, írok nektek mini ajánlót éppen az aktuális kedvencről, az ízlésem nagyon vegyes, sok mindent szeretek. A kedvenceim az igaz történetem alapuló filmek, de persze másmilyenek is szóba jöhetnek. Na hát lássuk akkor a mostanit: 

Mielőtt végleg elmegyek

 

Az előzetesét láttam 2 napja, azóta letöltöttem és meg néztem. Valószínűleg az fogott meg, hogy egy lökött családról szól. ahol fontossá válik a testvérek  közötti kapcsolat. Tegnap hazaértem este 11-kor munkából, gyorsan letusoltam, összepakoltam, tesóm akkor már aludt, de felébredt és mondta hogy üljek be vele beszélgetni egy fél órára, a szobájába ültem, egy gyertya pislákolt, ő feküdt az ágyában és éppen azt ecsetelte, hogy a barátjával épp min' veszekedtek, én meg ott ültem és hallgattam. Nálunk nem ritkák ezek a beszélgetős pillanatok, bár igaz szerencsés helyzetben vagyunk 2 év van köztünk és nagyon közel állunk egymáshoz, bármit megbeszélhetünk a másikkal persze vannak rosszabb pillnatok is, de az hozzá tartozik az élethez.

A filmről annyit, hogy Judd (Jason Bateman) elveszíti állását, lakását, feleségét, édesapja meghal. A temetésre hazautazik a négy testvér, akiknek együtt kell tölteni egy egész hetet. Ez alatt a hét alatt nagyon sok minden felszínre kerül s elég izgalmas helyzetekbe bonyolódnak (Wendy lenyom egy hercegnős jobbost (mármint orrba vág valakit), de az igazi csattanó csak a végén lesz! Öröm volt végig követni a család egy hetét, életszerű volt (mármint annak akinek az életeben mindig történik valami), tele volt bonyodalmakkal amik megoldásokra várnak, és a végére nem feltétlen oldották meg, de elfogadták, hogy nem is olyan rossz ez.


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése