Hello Spring! - mini haul

 Tegnap esti és ma délutáni szerzeményeimet szeretném megmutatni nektek, a Rossmann-ba jártam és hát így a termékeket nézve semmi se volt felesleges (persze jobb lenne ha 4 körömlakk közül csak 1 landol a kosaramba, de hát tudjátok hogy van ez).

 
Schauma Keratin erő helyreállító sampon:

 Írtam a "Hajnaplóba", hogy minél egészségesebb hajra vágyok és az a vicc, hogy az emberek a vágás után sorra dicsérik, már van természetes fénye a hajamnak, nem kell a festék, de azért az ápolásból szeretném kihozni a maximumot. Erre a Schauma samponra esett a választásom, rögtön felcsillant a szemem a keratin szóra, mivel a keratin segíti visszaállítani a haj fehérjéit.


Balea "Shining berry" tusfürdő málna illattal:

Elfogyott a tusfürdőm, és hát egyszerű okokat szeretnék felsorakoztatni: málna, csillog, rózsaszín. Szuper édes rózsaszín csomagolás, szuper málna illattal és csillog-villog. (Sajnos) a csillámok tusolás közbe fél után elvesznek ezért nem leszünk tőle csillámpónik :(

INECTO Pure Argan Nourishing Hand and Nail Cream

Ha ápolásról van szó a keratin mellett a másik kedvenc szavam az argán, isteni illata van, imádom az argán olajat, és a legtöbb termékbe amit veszek benne van. Elfogyott a kedvenc Dove kézkrémem és ez a szépség pont mellette volt, gondoltam teszek egy próbát, mivel nem csak kéz hanem köröm krém is, hát ha hatásosabb.


Clean and Clear morning energy shine contol daily face scrub

Régóta nem használtam a kedvenc arclemosómat, és úgy gondoltam, hogy jelen helyzetben sokkal erősebb segítségre van szükségem, és ezt a minden napos használatra javasolt arcradírt vettem meg, remélem beválik, majd megírom a véleményemet.

ISANA acetonmentes körömlakklemosó

Közel fél éve nem használtam Isana lakk lemosót, mivel nagyon szárította a bőrömet, kipróbáltam mindenfélét, a Rossmann márkáit és DM-ét is, de nem találtam olyat ami levinné a csillámos lakkot. Miért nem mondta senki hogy próbáljam ki az acetonmentes verziót? :D Állítólag nem szárít és ugyan olyan jó mint az acetonos társa, de később majd véleményezem.

Essence kozmetikai táska

Mint colour, és csak simán kell, egyébként a gel lakkok párjai és a kis lakkosüveg amit láthattok a képen az egy mini körömreszelő.

És végül a lakkok:

Lovely Baltic Sand Nr 9,       Lovely Baltic Sand Nr 3,       Catrice Matt nail Lacquer C02-Lilas Bleus, Lovely Blink blink Nr 2 (ajándékba)

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése