Menyasszonyi ruha ebayről?!

Sziasztok!

A Gombavatónk pénteken lesz, és írtam nektek tegnap, hogy leírom a ruhám történetét. Augusztusba volt a nagynénim esküvője és a ruháját ebay-ről rendelete- Álomszép volt, így jött az ötlet, hogy nekem is onnan kell ,már csak azért is mert kis város vagyunk és évek óta ugyanazok a ruhák vonalnak fel. Szeptemberbe elkezdődött a nézelődés, mindenféleképpen olyat szerettem volna, aminek nagy hercegnős szoknyája van, amiben tudok táncolni. Persze nagyon sok képet találtam, ahol a csipkehátak tetszettek szóval ezt a kettőt kellett ötvözni és így keresgélni.

Tippek, ha te is ebayről rendelsz:
  • nézd meg az eladó értékelését
  • olvasd el az összes véleményt (vagy amennyit csak tudsz) pozitív és negatívat is
  • centizd le magad és nézd meg a méret táblázatot (ha van eltérés akkor inkább nagyobbat rendelj mert szűkíteni még mindig lehet)
  • Ha te is rendelsz, akkor sok szerencsét!!!

 

Ezt a ruhát választottam nagyon tetszett a köves öv ehhez még tartozott csipkehát rész ami fel lehet tűzni + masnit hátulra. A ruha cipzáros és akkor kerek 18 000 Ft-ért rendeltem (ami azért jóval olcsóbb mint kölcsönözni 30 000-ért), persze ingyenes szállítás volt. A ruha szokásos ebay szállítás szerint 1 hónap alatt ide ért a GLS szállította házhoz. Persze mindenki gratulált a közelgő esküvőmhöz és mindenkinek elmondtam, hogy mély levegő csak gombavatóm lesz. Én december óta hercegnőztem a ruhámba, nagyon tetszett, nagyon élveztem. És itt vannak a képek.




A képeket elnézve ugyanazt kaptam, mellkasnál volt egy kis eltérés, mindkét oldalt 2-2 cm volt, amit a varrónőnk megigazította 3000 Ft-ért, és így is csak 21 000 Ft-nál tartottam. Összességében nagyon jól jöttem ki nagyon szép a ruha, a többiek is nagyon dicsérték igazi hercegnőnek érzem magam.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 megjegyzés:

  1. Megnyugtattál, mert én az esküvői ruhámat szeretném idén innen megrendelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! :) Én is aggódtam, amikor kigondoltam, de hogy a nagynénémnek bejött akkor én miért ne próbálnám ki? Persze érdemes az eladót megnézni és a visszajelzéseket elolvasni! Ami a legjobb és kihagytam a bejegyzésből, hogy te döntheted el hogy fűzős vagy cipzáros legyen!

      Törlés
  2. Neten keringenek rém-posztok az elszúrt rendelésektől, van, ahol semmi köze sincs az érkezett ruhának az eredetihez. :D A tied nagyon szép, szerencséd volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos volt szerencse is benne! Hidd el nagyon örültem, amikor ugyanazt kaptam! :D de sokat segít ha elolvasod a véleményeket! :)

      Törlés
  3. Gratu a szép ruhához! :) A te eladód nevét leírnád? Így már lenne egy, akinek a munkáját is láttam valóban, megnézném a kínálatát... Nekem megvan már melyik ruhát szeretném, de még keresem az "igazi" eladót hozzá. :) Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  4. Szia. Én is esküvő előtt állok, és dilemmázok az eBayen történő vásárláson.. Van egy pár ruha amit kinéztem, köztük ez is amit felül te is becsatolál. A te ruhád amit kézhez kaptál az is nagyon szép, de szerintem nem hasonlít a képen lévőre. Nálam az a baj, hogy én ugyanazt várnám, szóval biztos csalódás lenne. Lehet inkább lemondok róla és marad a drágább verzió, de akkor legalább látom előre mit veszek. :/

    VálaszTörlés
  5. Szia. Én elakadtam a méretek beállításánál. Azonnal a fizeteshez irányít. Tudnál Nekem ebben segíteni? :)

    VálaszTörlés