Gombavatós köröm és báli ruha

Kezdeném a báli ruhával, 6 éves korom óta el van rakva, hogy ma ezt lesz rajtam (ha nagylány leszek). Nagyon sok kedves emlék fűz nagymamámhoz és ezt a ruhát ő varrta, sajnos 6 évesen elvesztettem, ezért is őriztem meg a ruhát, mert ez több mint csak egy ruha. Ez a kép szeptemberbe készült, akkor próbáltam fel először a ruhát.


Szóval körmöt úgy kell választanom, hogy lesz rajtam kosztüm, menyasszonyi ruha, fekete hosszú ruha és pasztell rózsaszín lesz a cipőm kövekkel. Az ötletek fekete, fehér, ezüst, pasztell rózsaszín és csillámok és strassz kövek.

Inspiráció

Glitter Ombre Nails 

schlichtes nageldesign fingernägel bilder schlichte nägel 

Pretty pale pink nails with a glitter feature nail #weddingnails #pink #nails

 
@the_nail_lounge_miramar heart nail art design 

Blog de Ginza nail ★ MDA NAiL 

Bio Sculpture Gel French manicure: #87 - Strawberry French (base colour) #3 - Snow White with iridescent glitter feature nail 

Ti melyiket választanátok?

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése