Körömcsoda Lovely Blink, blink Nr 2

Körömcsoda és ez szó szerint az! Tegnap betértem a Rossmannba és akciós volt a Lovely összes lakkja 249 Ft- ért vesztegették őket, és hát az nem pénz körömlakkért. Rögtön megakadt a szemem a  Blink blink lakkokon, mivel aki imádja a csillogást azonnal beleszeret egy egy ilyen darabba. Mivel a kék korszakomat élem most, ezért egyértelműen a legtöbb színárnyalatra csak egy pillantást vetettem, amikor is megláttam ezt a csodát! Csodát! CSODÁT! (Lovely Blink, blink Nr 2 Nr partii)



Nálam a Lovely eddig nem igazán volt nyerő, ne kérdezzétek miért, mert a lakkok amik vannak a Lovely-tól azokat imádom, egy Baltic Sand és egy másik Blink, blink. A lakkot elnézve nagyon örülök, hogy ott szerettem bele és nem néztem utána, hogy mik vannak fent a neten róla. Tudom, hogy csillámos és az első rétegnél nem fed olyan jól, de hát akkor is? :D Olyan szép, hogy szerintem csak önmagában kéne használni.



Ahhoz, hogy ezt a színt elérjem három réteget használtam, a lakk száradási ideje átlagos, persze így hogy mind a három réteg megszáradjon picit tovább tartott a lakkozás, de egy barátnős estén ez kit zavar?!



A barátnőm azt mondta hogy ez a "csillagos ég telis-tele confetti-val" és tényleg olyan mert a sötét kék alapban pici ezüst csillámok vannak és utána megjelennek az ezüst,kék kerek confettik, ez után a ciklámen és lila négyzet alakú confettik és végül az hatszögletű lila flitterek a legnagyobbak.

Biztos sokat fogom használni, mert nagyon szép!


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 megjegyzés:

  1. én is imádom ezt a lakkot :) én alákentem egy rétegben egy sima krém finishű kéket :)

    VálaszTörlés