Instagram-March

Sziasztok!

Hoztam nektek egymárciusi összefoglalót az Instagram profilomról, ha követni szeretnétek, akkor snowwhitepetra néven találtok meg. Nagyon szeretem az Instát, elég sűrűn is posztolok, általában napi rendszerességgel, de persze vannak időszakok amikor egyáltalán nem.Imádom képek formájában kifejezni magam, egyébként is szeretel fényképezni, de hogy erre külön alkalmazás van. Leginkább magamról, ételekről, és a természetről osztok meg képeket, annak ellenére hogy szinte naponta festem a körmöm nem igazán kerülnek fel körmös képek. A márciusi hónapot összefoglalva nagyon sok új dolgot próbáltam ki, látszik, hogy tavaszodik és a végére egy szülinap is jutott.

 

18 éves lettem

 

Nagynéném kislánya 1 éves lett :)

 

Új étterem nyílt a városban! Szicíliai ízek.

 

Imádom a katicákat és találtam egyet!

 

Örök barátok! (persze a  gumicukrot is szeretem)

 
Thinking out loud firka  a füzetembe

 

Hosszú nude körmök

 

Díva?!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése