Mani-acs: Pasztell tavasz

Sziasztok!

A Mani-acs egy tavaszi témát választott, még pedig a pasztellt tavaszt. Én imádom a tavaszt, a madár csicsergést, amikor előbújik a nap és a hőmérséklet 12 fog felé emelkedik. Előkerülnek a pacsnik, de még hideg van és ezért több réteg ruha található rajtunk. Pasztell színek mindenhol, nekem a kedvencem a babarózsaszín. 


Ma jött meg az ebay rendelésem, és később amikor az összes megjön kaptok majd egy külön bejegyzést a statement nyakláncaimról, de ezt a darabot nincs szívem nem mutogatni. Ez volt az én tavaszi manikűröm alapja. Egy farmerrel és egy sötétkék pólóval viseltem, mivel elég hangsúlyos darabról van szó vagy legalább is számomra az, úgy gondoltam ez lesz az outfit-em központjába. 

Használt lakkok:

Aden (rózsaszín)
Butterfly Single: 322 (zöld)
Moyra No. 101 (ezüstös)





Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése