Madár Móka kihívás 3. Fácán

 




Sziasztok!

 Be kell valljam először semmi ötletem nem volt a fácánhoz, de még is úgy gondoltam, ha eddig is megrajzoltam a madarak alakját, akkor miért a fácán lenne a kivétel?  Rá kerestem Google-ba és ezt találtam:

És már rögtön elkezdett kattogni az agyam, hogy kis piros fej, zöld alap, tollak mintázata, és lássátok:



Felhasznált lakkok:

Essence Studio Nails: Hardening Nail Base
Essence: 124 Wanna say hello (barna)
Rimmel 60 Seconds: 703 White Love (fehér)
Aden (arany)
Fekete mintázó lakk
Boulevard De Beauté körömlakkok

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 megjegyzés:

  1. Szép lett. :) Nagyon tetszik a a "V"-s megoldás, nagyon mutatós. És a fácán is nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "V"-s a stilizált formája akar lenni a tollaknak :D

      Törlés