Educatio Kiállítás 2015 és Lakatos Márk

Pénteken fent voltunk Pesten az Educatio Kiállításon, és arra gondoltam beszámolok nektek. Mivel pályaválasztás előtt állok, úgy gondolom hasznos mindenhonnan informálódni. Bár én a jövőmet Angliában tervezem, úgy gondoltam itthon is érdemes körülnézni. Igazság szerint vagy fogalmam sincs hogy mi akarok lenni vagy túl sok ötletem van, amik közül nem tudok választani. Sokáig gondolkodtam az újságírón (persze az ember lányának ilyenkor a Joy, Glamour és Cosmopolitan jut eszébe) aztán láttam egy filmet amiben a csaj ugyanilyen naiv álmokkal bekerül az újsághoz és ő kapja a Halotti rovatot. Akkor hatalmas fordulat az életemben, kösz nem! :) Utána jött Chicago, ahol divattervezést tanultam és egy hatalmas álmom, hogy folytathassam, de igaza van Anyának, ez jobb ha hobbi marad, és a diplomám valami kézzel fogható állás lesz a jövőben. Itt jön képbe Anglia, ahol Anya huga az mondta hogy ő HR managernek tud elképzelni, na jó akkor nézzünk utána.


A kiállításon a Corvinusnál kezdtük mert tesóm diplomata szeretne lenni (mázlista, legalább tudja mi akar lenni) és az összes iskolába megnéztük a nemzetközi tanulmányok szakot. Voltak akik kedvesen, voltak akik kevésbé kedvesen fogadták az ötletet, hogy nemzetközi tanulmányokat akar tanulni (biztos nem ilyen szakosak voltak). Én tavaly is és idén is megcsodáltam a BKF divat, kézműves szakját, jót beszélgettem a diákokkal. Nem véletlen hogy a legtöbb képet ott készítettük, az tetszett a legjobban. Persze a HR-nek is utána néztünk, ami itthon emberi erőforrások néven fut. Persze érdekes, eltudnám képzelni magam, de én többre vágyom, valami igazán nagy dologra, nem csak irodába akarom leélni az életem, nem csak havi fizetést akarok, hanem valamit alkotni ami én vagyok. :)



3 órás sétálgatás után bementünk az Aréna plázába, ahol rögtön Lakatos Márk boltjába tértünk be. Nagyon tetszett, hogy a öltözőkre a testalkatok ki voltak írva és a ruhák testalkat szerint volt felcímkézve, ez egy nagyon nagy ötlet. Szétnéztük, itt is csináltuk pár képet. 




Aztán természetesen betértünk egy kis boltba ahol lehetett körömlakkot kapni és tudom későn érő típus vagyok lakkilag, de én most vettem meg a Moyra Sugar Sand- Angel Dust lakkját! Persze szerelem és nagyon ettszik, de amikor kijöttek akkor úgy nem igazán hatott meg. De most!

Ez volt a kis beszámolóm, ha bármi ötletetek van hogy mit válasszak, szívesen várom a javaslatokat!

Puszi: Petra


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése