2015

Átléptünk 2015-be, 2014-ben részem volt sok örömben és sok bánatban de egy percet se változtatnék meg, mert ez az én életem, és ezek összessége vagyok én. Az új év kapcsán nekem is vannak fogalmaim és a bloggal kapcsolatosakat meg is osztom veletek. 

1. Heti 3 bejegyzés


Hozok nektek minden héten minimum 1 körmös bejegyzést, és ezek mellett beauty témájú és személyesebb bejegyzéseket is fogok hozni.

2. Nail Art

English nail 

Régebben sokkal többet festettem komolyabb jellegű mintákat és ehhez szeretnék visszatérni, rögtön hétfőn kezdem is a Madár Mókával, és hozok nektek egy pávás körmöt.

3. Kihívások

Pinnwand-Fotos

Imádom a kihívásokat, ezért rengetegben szeretnék részt venni, és szeretnék egyet én is indítani.

És ahogy látjátok új külsőt kapott a blog, mostantól lesznek címkék és kategóriák így könnyebb lesz bármit megtalálni!

ééééés
 elkészült a logóm amit most már minden képemen megtaláltok




Puszi: Petra
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 megjegyzés: