Mani-acs-Halloween

 

Tegnap volt Halloween, ami személy szerint az egyik kedvenc ünnepem. Igen tudom itthon nem tulajdonítunk nagy jelentőséget neki, de kívánom, hogy mindenki átélhesse életébe egyszer az igazi Amerikai Halloween-t. 3 zsák cukorka, amit minimum egy évig lehet enni, olyan sokat gyűjtöttünk össze, beöltözés, világító játékok. Én 2010-ben vámpírnak öltöztem és Chicago utcáin ünnepeltem a Halloweent.

A Mani-acs téma most a horror film inspirálta film volt. Be kell valljam, nem rajongok a horror filmekért, láttam a Kört, de szerintem ennyi elég volt életem végéig. Mondjuk a Vámpír naplók is horrornak van titulálva, mégis a kedvenc sorozatom. Szóval próbáltam eleget tenni a kérésnek ezért úgy gondoltam, hogy Tim Burton Karácsonyi lidércnyomás című meséjét festem meg. Halloween városába játszódik a történet, és így pont ide kapcsolódik.




Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 megjegyzés: