Hajnapló (1)

Sziasztok!

Úgy gondoltam készítek nektek egy hajnaplót hónapról hónapra, amikor is beszámolok nektek a hajammal kapcsolatos dolgokról. Nagyon sokáig a növesztés volt a cél és most rájöttem, hogy hosszú a hajam (nem, nem hosszú hanem csak nekem van már elegem). Egy héten hatszor tuti fel van kötve, mindig beleakad a táskába, a kabátba, mindenbe. Ha valaki mellém fekszik jó eséllyel kitépi az összes hajam, nem vicc. Nem tudom hogy lányok hogy tudnak élni fenékig érő hajjal, szóval kértem időpontot a fodrászhoz és kiválasztottam a fazont.

Ez az elképzelés: (long bob)


Én a hajamat jelen pillanatban színátmenetesnek nevezném, mivel 2 hónapja nem volt festve, ezért a teteje sötétbarna, a nagy része vöröses barna, a vége meg szőkés-vörös, nem durva  a különbség, csak a napfényben csillannak meg az árnyalatok, de a lenövesztés mellett döntöttem, jó lesz nekem a saját hajszínem.

Fodrász:

Imádok fodrásznál lenni, olyan jó amikor megmossák a hajam, levágják, beszárítják, formázzák. A végén annyira belejöttünk a vágásba, hogy mondtam neki, hogy lehet még rövidebb, és a végeredmény annyira tetszik.

És tá-tá-táááááám:


És aki eddig nem ismert volna, vagy nem látott volna rólam képet, ilyen volt:


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 megjegyzés:

  1. Jó áll ez a haj Petra *-* , én is levágatattam a hajam, a hátam közepéig érőt, egy fül alá érőig :)

    VálaszTörlés