Mani-acs: MANIKŰRALKOTÁS EGYMÁSTÓL

 

Sziasztok!

A mostani Mani-acs téma hasonló volt a Manikűrvadászhoz az egymástól való alkotást tűztük ki. Én párnak Dettit kaptam, aki a Testvérkódex egyik bloggere. Leginkább a pöttyös manikűrje tetszett és úgy gondoltam hogy ha már van egy kis időm, akkor belecsempészek valaki egyediséget a manikűrbe.

Detti manija:


Az én manim:


Mivel a pöttyök ihlettek meg, úgy gondoltam valami mást hozok ki a manikűrből. Ha tetszik nektek ez a fajta lakkozás akkor itt egy rövid összefoglaló róla:

1. Külön lapra vagy tálkába csepegtess fekete és átlátszó lakkot és külön ecsettel vidd fel a körmeidre!


2. Ha meg van az alap, jöhetnek a pöttyök és a körmöd körberajzolása (érdemes körberajzolni szerintem)


3. A többi körmödre is tehetsz kisebb nagyobb pöttyöket és egyet raktam mindegyikre.


Felhasznált lakkok:



 NYC 119 City Blackout
NYC 177 Turbo Dry Top Coat





Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése