Madár Móka kihívás 1. Páva

Ahogy ígértem a 2015-ös bejegyzésembe komolyabb nail art-okat hozok, és itt is az első. Mindenféleképpen szerettem volna a pávát is megrajzolni és nem csak a színeket felhasználni.



1. Első lépésként megfestettem fekete mintázó lakkal az alapot.


2. Lépésként felvittem az első kékes színeket amire még festhetek,
 megvártam hogy megszáradjon ez a réteg.


3. Erre felvittem a  zöldes színeket és az arany csillámló lakkot.

4. Végül visszatértem a feketével és kiegészítettem a bóbitájával,
a tollakkal és a tollak mintázatával.


Felhasznált lakkok:

Essence Studio Nails: Hardening Nail Base
Rimmel 60 Seconds: 703 White Love
Fekete mintázó lakk
Miss Sporty: Oh My gem 001
Boulevard De Beauté körömlakkok

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 megjegyzés: