Blog

Sziasztok!

Lezárult az írásbeli időszak, a szóbelitől nem félek, mivel beszélni tudok, így nincs más hátra, mint belevágni a blogolásba igazából. Amint láthatjátok új külsőt kapott a blog, rengeteget dolgoztam vele, mivel kipróbáltam több sablont is melyik lenne jó, mi az ami tetszik, mi az ami az én stílusomat fejezi ki. Nagyon tetszenek a Sora Templates sablonjai, úgy hogy onnan választottam ki a végső verziót. Addig rendeben volt, hogy feltelepítettem, de megküzdöttem a html kódokkal. mire megváltoztattam a háttér színt, a gombokat, az oldalakat, de úgy gondolom igazán jóra sikeredett. Persze kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is, úgy hogy kommentekben várom, nektek tetszik-e ( plusz bármi tipp amit ti hozzá raknátok vagy elvennétek) :)

 

Hétfőként találkozhattok az inspirációs bejegyzésekkel, ami a segítségemre lesz a heti manikűrnél.

Kedden megosztok veletek egy heti manikűrt, ami szerintem egy nail art lesz és a Körömcsodák alatt tekinthetitek meg őket. 

Szerdánként egy teszttel szeretnék jönni, körömlakk, alapozó, mindenféleképpen beauty témával kapcsolatban.

Pénteken és szombaton lennének a kihívások és vasárnap a személyes jellegű bejegyzések :)

Ezen a héten is ezekkel a bejegyzésekkel várlak titeket!
Puszi: Petra



Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése