Once Upon A Time

Teljesen beleszerelmesedtem ebbe a sorozatba, szóval gondoltam hozok nektek egy kis ízelítőt a pénteki kihívás előtt. Minden rész előtt megjelenik ez a kép mindig valamivel pl. egy sárga autó vagy egy repülő hajóval, ami utal, arra hogy éppen ki fog szerepelni az adott részben.


Elkészítés: 

1. Felkentem két réteg kék lakkot.

2. Szivacsos technikával nyomkodtam rá fehér foltokat.

3. Egy mintázó lakk segítségével megfestettem a fákat, és francia manikűrhöz hasonlóan festettem egy fekete csíkot

4. Erre festettem a betűket fehérrel és feketével körbe rajzoltam.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése