Mi van a táskámba?

Sziasztok!

Jöttem a blog első "mi van a táskámba" posztjával, én imádom az ilyen bejegyzéseket és videókat, szóval remélem nektek is tetszeni fog az enyém.


Először is ez a táskám, körülbelül 1 hónapja van meg az ebay-ről rendeltem, az előzőt elszakítottam de bírta vagy 2 évig, így hálás vagyok érte. Ezen a kék darabon mindenkinek meg akad a szeme és kérdezik hol vetted, legnagyobb meglepetésemre a fiúk is dicsérik :D ITT a link.


Mivel nincsenek zsebek, se elválasztó a táskába, ezért ebay-ről (már megint) rendeltem egy táskarendezőt, ami tele van zsebekkel és cipzáros résszel és ahogy láthatjátok telepakoltam minden félével.


Oké ne csodálkozzatok ebay-es pénztárca, de ha egyszer az összes pénztárca ami tetszik 5-6000 forint, ez meg 2000 volt. A táskám középső részében tárolom és nagyon szeretem, szép színe van és rengeteg hely van benne.


2 füzet és 2 toll. A fekete egy mindenes füzet, ebbe szoktam jegyzetelni órákon, felírni a fontos dolgokat, rajzolni ha unatkozom, bloggal kapcsolatos dolgokat belefirkálni. A másik egy általam kidekorált  határidőnapló, szerintem itt látszik, hogy nem szeretem a szimpla, hétköznapi dolgokat, szeretem belecsempészni a saját stílusomat.


Kozmetikai részleg a táskám bal oldalában, kis tükrös fésű, szájfény, smink, és 2 körömreszelő (bár itt az ideje kivenni mert a műkörmöm miatt nem igazán használom)

Ezek a dolgok találhatóak meg a táskámba állandóan, de persze attól függ hova megyek és miért mert időnként található történelem könyv a táskámba, esernyő, bevásárlós táska, attól függ ;)

Remélem tetszett:
Petra


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése