Szülinapos hónap (1)


Március 29.-én betöltöm a várva várt 18-at, amúgy igen sokan kérdezik, hogy bármit változtat-e? Nem, ez is csak egy szülinap, de azért mindenki arra vágyik, hogy betöltse ezt a kort (főleg, mert én vagyok a legfiatalabb az osztályban.

Nagyon tetszett Fanni bejegyzése amit ITT olvashattok és úgy gondoltam megvalósítom, csak nem egy héten belül, hanem adok magamnak egy hónapot. 

1. Apró ajándékokat venni magadnak. Főleg egy különleges szülinapos ruhát, vagy ékszert, vagy cipőt vagy...

Én ezt az opciót bőven kihasználom szerintem, több olyan dolog van amire régóta vágyok és most van a legjobb alkalom rá hogy beszerezzem. Első egy cipő, bár nem tűsarkú, hanem edzőcipő. Nike Air Pegasus + 28, már nagyon régóta kinéztem de eddig nem igazán vettem rá magam, hogy összegyűjtsem rá a pénzt. Az ok amiért ezt választottam a kis + jel a nevében (meg persze rózsaszín).

Leírás:

A Nike + jelzésű cipőknél az Apple által kifejlesztett vezeték nélküli szenzort lehet a talpbetét alatt kialakított zsebbe helyezni. A szenzor kompatibilis az iPod és iPhone készülékekkel, folyamatosan adatokat küld a futás alatt. Méri az eltelt időt, a megtett távot, a futás sebességét és az elégetett kalóriák számát.

http://www.nikewebshop.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/443802-506.jpg

 A másik dolog az ékszerek és itt is az ebay mellett döntöttem, kettő statement nyakláncot választottam ki és  a kettő került összesen 1000 Ft-ba.

Charm-Fashion-Jewelry-Pendant-Chain-Crystal-Choker-Chunky-Statement-Bib-NecklaceNew-Fashion-Jewelry-Pendant-Crystal-Choker-Chunky-Chain-Statement-Bib-Necklace 

2. Emlegetni, hogy szülinapod lesz/van.

A főnökön nagyon aranyos, amióta tudja hogy 18 leszek azóta ezzel poénkodik. Héé, gyere ki ő még kiskorú nem hallhatja!!! :D 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése