A piros

Sziasztok!

Nem véletlen adtam ezt a címet a bejegyzésnek, több hozzáfűzni valóm is van. A színeknek jelentése van, és jó, ha tudatosan oda figyelünk erre, de ha még se a tudatalattink figyel erre helyettünk is. Személy szerint imádom a piros színt és nagyon sokszor veszem körül magam piros tárgyakkal. A szoba dekorációm is piros és fekete pillangók. A piros a vér és a tűz színe, benne van a vágy, a figyelem felhívás és az a rengeteg energia. Összegyűjtöttem pár képet inspirációnak!

Mivel nálam nagy szerelem a piros, ezért pirosra festettem a körmeimet. Érdekes vannak olyan színek amiket többször újra vásárolok különböző márkáktól, de ez a lakk örök és szerintem maradok ennél a márkánál, mert maga a tökéletesség!

Aden lakk és a 17 sorszámot kapta. Egy rétegben is szép színe van, de én azért maradtam a kettőnél. Száradási ideje átlagos, nem mondhatnám lassúnak, de gyorsnak se. Állaga elég híg, mégis szépen fed. Olyan igazi piros színe van!
Mivel már karácsonyi lázban égek, ezért előkerült a rénszarvasos körömreszelő is, amit felhasználtam a fotózáshoz.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése