Körömnapló I NYC Disco Inferno

Még nyáron elkapott a glitter-es fedőlakkok utáni vágy, akkor vettem meg a NY Disco Inferno lakkját, egészen eddig a körmös dobozban pihent. Nem igazán tetszett a színe kéken, se fehéren és magába se volt túl mutatós. Aztán megláttam ezt a képet és varázslat történt: 

 

Olyan mesés feketén *.* Odáig vagyok érte, annyira téli, bár még nem esik a hó, de havat akarok most. Az jut eszembe amikor este kilépünk és az utca lámpánál látjuk ahogy csillog a hó, mindenhol sötétség és csak az apró csillámok amik felhívják a figyelmedet.

A fekete se igazán volt a kedvencem, sőt be kell hogy valljam nem volt itthon fekete lakkom, csak fekete mintázóm. Ezért ha már NYC, akkora  fekete lakk is NYC lett.

NYC Expert Last Nail Polish 119 City Blackout:

Nagyon tetszik a kupakja, mert jó vastag és az ecsete is elég széles. A végeredmény is tökéletes, mert szép csillogó fekete.

NYC Disco Inferno 003

A glitter imádat közepén vettem, és most tökéletesen passzol a téli hangulatomhoz. Tele van csillámmal, végre egy olyan lakk amiből nem spóroltál ki. Több réteget is egymásra kentem, hogy nagyon nagyon csillámos legyen a végeredmény, és megszáradt normál idő alatt, szóval valószínűleg szuper gyorsan szárad az 1 réteg.






Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 megjegyzés: