MAXFACTOR Vibrant Curve Effect szájfény

Karácsony környékén mindenkit elkap az a bizonyos hangulat, először jön a pörgés. Végre karácsony, karácsonyi zene, nagy takarítás az ünnepekre, aztán jöhet az ajándékvásárlás, dekorálás, sütés és főzés. És valahol eljön az a pillanat, amikor már nem számít a rohanás, már nem kell mindennek tökéletesnek lenni-e egyszerűen csak élvezzük a szeretet ünnepét. Letudunk ülni egy pillanatra, végig nézzük a nagy "művet", amiért az elmúlt két hétben küzdöttünk és érezzük a "varázst". A varázs amit a hangok, illatok, ízek adnak meg a család! A legfontosabb! Bár mind tudjuk hogy a család egész évben fontos szerepet tölt be mégis ilyenkor több figyelmet szentelünk. A bejegyzést egy beauty termék bemutatásnak szántam még se tudtam kihagyni a karácsony témát, mivel a hatalmas sminkek, piros rúzsok helyett meghittségre, minimalizmusra vágyok, csak apróságokra, csillogásra, semmi többre, mert most minden nyugodt és csendes. Harmónia van mindenhol és semmivel se kell a figyelmet felvenni, csak belülre koncentrálni. 


Ha már ennyit írtam, akkor jöjjön a szájfény, eddig nem szerettem mert tiszta ragacs volt tőle az egész szám. Ez viszont finom krémes, vanília illatú és csillogós. Kell ennél több?! Az üvegben elég pikkelyesnek néz ki a csillámok miatt, viszont felkenve ez minimalizálódik. 

+ El kell mesélnem egy vicces történetet!

6 éves korom körül, karácsonyra valami hasonló csillámos dolgot kaptam, ugyanilyen tégelybe applikátorral. Anya szerint az volt rajta hogy bárhova, szóval ajánlották szemhéjra, ajakra. Én eltűntem a fürdőszobába és szerintetek hova kentem? :D Persze, hogy a szemöldökre! Ne kérdezzétek milyen indíttatásból, de a szemöldökömre került fel. ( Ne aggódjatok ma már a számra kenem ezeket a dolgokat!)

Puszi: Petra





Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése