Spongyabob

Sziasztok! :)

Ma hoztam nektek egy nagyon rég óta nem használt lakkot, nézegettem a lakkjaimat, hogy mi legyen a következő szín amit felkenjek és a Moyra Gel Look 901-s lakkja mellett döntöttem.

(Állítólag a "gel look" lakkok közül pont ennél a színnél nem érvényesül a hatás, de se baj, én azért megpróbáltam)

A lakk állaga nagyon híg, és az első réteg elég halovány, nem valami bíztató. A második réteget vastagabban kentem fel, hogy biztos legyen a hatás. Nyertem, teli találat volt, nagyon szép lesz a végén, kijön az igazi színe.

Hogy kicsit feldobjam ezt a körmös posztot a képek elkészítéséhez a Spongyabobos pizsimet használtam ami tökéletesen passzolt evvel a rágógumi színű lakkal.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése